zwroty i reklamacje


Zwroty

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot produktu bez podania przyczyny.
Jak dokonać zwrotu?
  1. Wypełnij formularz zwrotu – formularz jest dostępny do pobrania tutaj.
  2. Zapakuj produkt – upewnij się, że zwracany produkt jest w stanie nienaruszonym i nie był używany, zapakowany w oryginalnym opakowaniu, bądź w opakowaniu które zabezpieczy produkt w trakcie transportu.
  3. Wysyłka – wyślij paczke na poniższy adres:
    Joanna Kabala Design
    Bonifacego 92/34
    02-940 Warszawa
  4. Zwrot kosztów – środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki na numer konta podany w formularzu.


Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt ma wady lub został uszkodzony podczas transportu, możesz zgłosić reklamację.
Jak zgłosić reklamację?
  1. Opisz problem – wypełnij formularz reklamacji i dołącz zdjęcia dokumentujące uszkodzenia. Formularz jest dostępny do pobrania tutaj.
  2. Prześlij reklamację – wyślij formularz na adres kontakt@biskwit.pl lub pocztą na poniższy adres:
  3. Joanna Kabala Design
    Bonifacego 92/34
    02-940 Warszawa
  4. Oczekuj odpowiedzi – rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
  5. Zwrot kosztów – środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki na numer konta podany w formularzu.

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@biskwit.pl.